Call email facebook Sitemap

RA am

ՀայերենEnglish

water

There are no translations available.

  • «Վեոլիա Ջուր» ՓԲԸ-ի կողմից բաժանորդների սպասարկման որակի վերաբերյալ ՀՀ հանրային ծառայությունները կարգավորող հանձնաժողով ներկայացվող տեղեկատվության հավաստիության մոնիթորինգի արդյունքները
  • «Շիրակ-ջրմուղկոյուղի», « Լոռի-ջրմուղկոյուղի» և «Նոր Ակունք»  ՓԲԸ-ների սպառողների ջրամատակարարման տևողության ցուցանիշների առնչությամբ տեղեկատվությունների հավաստիության մոնիթորինգի արդյունքների մասին վերլուծական տեղեկանք
  • «Երևան Ջուր» ՓԲԸ-ի սպառողների ջրամատակարարման տևողության ցուցանիշների առնչությամբ տեղեկատվության հավաստիության մոնիթորինգի արդյունքների մասին վերլուծական տեղեկանք
  • «Հայջրմուղկոյուղի» ՓԲԸ-ի սպառողների ջրամատակարարման տևողության ցուցանիշների առնչությամբ տեղեկատվության հավաստիության մոնիթորինգի արդյունքների մասին վերլուծական տեղեկանք
  • «Շիրակ-ջրմուղկոյուղի» և «Լոռի-ջրմուղկոյուղի» ՓԲԸ-ներում սպառողների սպասարկման որակի ցուցանիշների վերաբերյալ հանձնաժողով ներկայացվող տեղեկատվության հավաստիության ուսումնասիրության վերաբերյալ տեղեկանք  
  • «Հայջրմուղկոյուղի» ՓԲԸ-ում սպառողների սպասարկման որակի ցուցանիշների վերաբերյալ հանձնաժողով ներկայացվող տեղեկատվության հավաստիության ուսումնասիրության մասին վերլուծական տեղեկանք
  • «Երևան Ջուր» ՓԲԸ-ի սպասարկման տարածքում խմելու ջրի սպառման ծավալների մոնիթորինգի անցկացման արդյունքների ամփոփում եւ վերլուծություն  (04.05.2007)
  • ՀՀ հանրային ծառայությունները կարգավորող հանձնաժողովի կողմից Երևանի «Ջրմուղ-Կոյուղի» ՓԲԸ-ում 2005թ. հուլիս-օգոստոս ամիսներին իրականացված մոնիթորինգի ընթացքում խմելու ջրի մատակարարմանը ներկայացվող սպասարկման որակի նվազագույն պահանջների ապահովման գործում տեղ գտած թերությունների վերացման միջոցառումների ծրագիր:
  • ՀՀ հանրային ծառայությունները կարգավորող հանձնաժողովի աշխատակազմը 2005թ. ապրիլի 4-23-ը «Նոր ակունք» ՓԲԸ-ում անցկացվել է մոնիթորինգ: Արդյունքների վերաբերյալ հաշվետվույթունն ընթերցելու համար սեղմեք այստեղ` հաշվետվություն:
  • Հավելված 1
  • Հավելված 2
  • ՀՀ հանրային ծառայությունները կարգավորող հանձնաժողովի աշխատակազմը, հասարակական կազմակերպությունների մասնակցությամբ, 2005թ. հուլիսի 12-ից օգոստոսի 30-ը Երևանի «Ջրմուղ-Կոյուղի» ՓԲԸ-ում անցկացրել է մոնիթորինգ, կենցաղային կարիքների համար խմելու ջրի մատակարարմանը ներկայացվող սպասարկման որակի նվազագույն պահանջների կատարման վերաբերյալ: Արդյունքների վերաբերյալ հաշվետվությունն ընթերցելու համար սեղմեք այստեղ` հաշվետվություն:
  • follow

    Report9-6

     

     

    Վերջին նորություններ

    Пятница, 16 Ноября 2018
    There are no translations available.

    20121031 160320

    2018 թվականի նոյեմբերի 21-ին, ժամը 11:00-ին, ՀՀ հանրային ծառ...


    Подробнее...

    Четверг, 15 Ноября 2018
    There are no translations available.


    Подробнее...

    Четверг, 15 Ноября 2018
    There are no translations available.


    Подробнее...

    Вторник, 13 Ноября 2018
    There are no translations available.


    Подробнее...

    Понедельник, 12 Ноября 2018
    There are no translations available.


    Подробнее...

    Օգտակար հղումներ

    gov  3-1 veolia   gazprom-armenia logo-arm jpeg logo web3 


    Հայաստանի Հանրապետության Հանրային Ծառայությունները Կարգավորող հանձնաժողով
    © 1997-2014, Հեղինակային իրավունքները պաշտպանված են: